2020-04-22 | 1 min läsning
Geely ny medlem i Göteborg & Co:s näringslivsgrupp
Fordonstillverkaren Geely är ny medlem i Näringslivsgruppen på Göteborg & Co som arbetar med att stärka och utveckla Göteborgs konkurrens- och attraktionskraft.
Den här artikeln publicerades 2020-04-22 och kan ha hunnit bli inaktuell.
– Ett bra sätt för oss att bli mer engagerade i det lokala näringslivet och samhället i Göteborg, säger Stefan Lundin, kommunikationschef för Geely i Sverige.
I Näringslivsgruppen på Göteborg & Co samverkar näringsliv, organisationer, kommuner och akademi. Geely går med via Geely Sweden Holdings, ett dotterbolag till kinesiska Geelykoncernen som äger Volvo Cars.