2020-04-22 | 1 min läsning

Geely ny medlem i Göteborg & Co:s näringslivsgrupp

Fordonstillverkaren Geely är ny medlem i Näringslivsgruppen på Göteborg & Co som arbetar med att stärka och utveckla Göteborgs konkurrens- och attraktionskraft.

Den här artikeln publicerades 2020-04-22 och kan ha hunnit bli inaktuell.

– Ett bra sätt för oss att bli mer engagerade i det lokala näringslivet och samhället i Göteborg, säger Stefan Lundin, kommunikationschef för Geely i Sverige.

I Näringslivsgruppen på Göteborg & Co samverkar näringsliv, organisationer, kommuner och akademi.  Geely går med via Geely Sweden Holdings, ett dotterbolag till kinesiska Geelykoncernen som äger Volvo Cars.



Prenumerera så du inte missar något nytt!