2002-04-12 | 1 min läsning

Göteborg blommar

Nu blommar Göteborg. Penséer, Bellis och Myosotis i blått, rosa och vitt smyckar staden tack vare Park- och naturförvaltningens entreprenörer som är i full färd med vårplanteringen.

Den här artikeln publicerades 2002-04-12 och kan ha hunnit bli inaktuell.

Vårblommorna kompletteras med lökar i krukor. Alla blommor är planterade nästa vecka.



Prenumerera så du inte missar något nytt!