Nu blommar Göteborg. Penséer, Bellis och Myosotis i blått, rosa och vitt smyckar staden tack vare Park- och naturförvaltningens entreprenörer som är i full färd med vårplanteringen.
Den här artikeln publicerades 2002-04-12 och kan ha hunnit bli inaktuell.
Vårblommorna kompletteras med lökar i krukor. Alla blommor är planterade nästa vecka.