2010-05-24 | 1 min läsning
Ragnhild Andersson föreslås lämna idrott- och förening
Idrotts- och föreningsförvaltningens presidium och förvaltningschefen Ragnhild Andersson har tillsammans kommit fram till att "förutsättningar för ett fortsatt samarbete saknas". Presidiet kommer därför rekommendera idrotts- och föreningsnämnden att avsluta hennes anställning.
Den här artikeln publicerades 2010-05-24 och kan ha hunnit bli inaktuell.
Det formella beslutet fattas på ett extrainsatt möte med idrotts- och föreningsnämnden på onsdag 26 maj. Till dess är Ragnhild Andersson arbetsbefriad och Gösta Malmryd fortsätter som tillförordnad förvaltningschef.