2019-04-29 | 1 min läsning

    Stadsdelsdirektör Katarina Othelius lämnar sin tjänst

    Stadsdelsnämnden i Örgryte-Härlanda beslutade på måndagen att avsluta stadsdelsdirektör Katarina Othelius anställning. Rekrytering av ny ordinarie stadsdelsdirektör har inletts, under tiden kommer Lotta Sjöberg att vara tillförordnad på tjänsten.

    Den här artikeln publicerades 2019-04-29 och kan ha hunnit bli inaktuell.

    Katarina Othelius har varit stadsdelsdirektör i Örgryte-Härlanda i åtta år. Hon har nu sex månaders uppsägningstid och därefter 18 månaders avgångsvederlag som samordnas och avräknas mot annan eventuell inkomst.

     



    Prenumerera så du inte missar något nytt!