2023-10-09 | 1 min läsning

Tips till dig som företagare – så får du genomslag i media

Podden Business Göteborg bjuder i avsnitt 53 in redaktörerna som skapar bilden av Göteborg. De bjuder på en diskussion om sitt ansvar och tips om hur du får genomslag i media.

Att synas och få genomslag i media är svårt för de flesta bolag. Hur gör man? Vilka nyheter vill medierna ha? Och hur vill de ha informationen?

I senaste avsnittet av Business Region Göteborgs podd Business Göteborg får du tips av Göteborgs största tidningar, och följa ett samtal om hur bilden av Göteborg skapas. Vilket ansvar tycker de att journalistisk media har i att forma den bilden? Vilka berättelser söker de?

Gäster är Christofer Ahlqvist, chefredaktör GP, Kristina Hedberg, tongivande reporter på DN, och Joakim Fransson, chefredaktör Mitt i. Programledare är Emanuel Karlsten.

Podden Business Göteborg

Hur lockar vi kapital och investerare? Hur hett är tech i Göteborg? Vad går bra och vad kan göras bättre i Göteborgsregionens näringsliv? Detta och mycket mer diskuteras i podden av företagare, näringslivsprofiler och spännande startups. Podden ingår som en insats i Göteborgs Stads näringslivsstrategiska program. Samtalen leds av Emanuel Karlsten, journalist och vinnare av stora journalistpriset 2020.

Om podden Business Göteborg



Prenumerera så du inte missar något nytt!